Finago syntyi kattobrändiksi Procountor- ja Tikon-ohjelmistojen yhdistyessä osiksi samaa tarjoomaa. Visuaalisen identiteetin ohjenuorat suunnitteli Bond Agency, mutta osallistuin suunnitteluun ja henkilöstön osallistamiseen silloisen Procountorin päässä. Vastasin graafisesta suunnittelusta ja ohjeiston soveltamisesta käytäntöön, eli toteutin valtavan määrän esitteitä, Powerpoint-esityksiä, verkkosivujen grafiikkaa, rollupeja sekä muuta markkinointimateriaalia. Ilme jalkautettiin luonnollisesti myös järjestettäviin tapahtumiin.
Brändiuudistuksen aikataulu oli todella haastava ja tiukka, mutta kaikki saatiin ajallaan valmiiksi. Lopputuloksena vain puolen vuoden kuluttua brändiuudistuksesta toteutettu tunnettuustutkimus osoitti uuden brändin nousseen täydestä pimennosta erittäin hyvin tärkeimmän kohderyhmänsä tietoisuuteen.
Brändiuudistuksen aikataulu oli todella haastava ja tiukka, mutta kaikki saatiin ajallaan valmiiksi. Lopputuloksena vain puolen vuoden kuluttua brändiuudistuksesta toteutettu tunnettuustutkimus osoitti uuden brändin nousseen täydestä pimennosta erittäin hyvin tärkeimmän kohderyhmänsä tietoisuuteen.